Jameson Black Barrel – Pokřtěný ohněm!


Na podzim loňského roku jsme se opřeli do podpory vyšší řady Jamesona – Black Barrelu. Během října a listopadu se nám podařilo zvýšit povědomí o této novince u našich zákazníků. Reklamy jste mohli zaregistrovat především na internetu – rozjeli jsme digitální kampaň na sociálních sítích, youtube a dokonce zapojili všechny naše influencery, kteří s námi na značce Jameson spolupracují. V Praze, Brně a Ostravě jste zase mohli reklamu na Black Barrel zachytit na velkých billboardech, kde jsme šli do nadstandardně velkých formátů a hlavně v oblastech, které jsou velmi frekventované. S pomocí obchodních zástupců se nám podařilo Jameson Black Barrel dále rozšiřovat do on-trade podniků, kterých je v současné době již bez mála 800. Díky marketingové komunikaci, skvělé práci našich lidí a úpravě cen v retailu jsme aktuálně zdvojnásobili prodeje Black Barrelu za první polovinu tohoto fiskálního roku a jsme tak zase o krok blíže splnění ročního cíle, který jsme si nastavili na 8 500 litrů. Z marketingového průzkumu, kdy jsme se ptali 507 spotřebitelů z naší cílové skupiny, která konzumuje alkohol, jsme se dozvěděli, že po kampani nyní 42% spotřebitelů už o Black Barrelu slyšelo, což je na novinku velmi dobrý výsledek. Reakce byly z 95% pozitivní a ti, kteří o Black Barrelu při výzkumu slyšeli poprvé, se rovněž vyjadřovali kladně a chtěli by novinku ochutnat. Této novince v portfoliu Jamesona rozhodně věříme a zahrnujeme ji do všech aktivit, které aktuálně připravujeme. Jameson Black Barrel – Pokřtěný ohněm!